søndag den 24. januar 2010

Fit Living



Jeg er nogen gange frygtelig bagefter i viden om, hvad der sker omkring mig.... Måske fordi jeg vælger ikke at være en af de kvinder, der ikke tør sidde i sofaen og slappe af, og hele tiden skal være med på beatet og have gang i 117 ting...
Og dette ikke for at nedgøre I bloggere der virkelig når meget hver dag. Det er jo også dejligt!
Men jeg elsker også at slappe af i sofaen, gerne med håndarbejde og en god film. I perioder også med gode bøger, men det har der ikke været "tid til" et stykke tid.

Nå, men jeg fandt hjemmesiden til Fit Living efter at have spurgt dumt til yoga hvad det var.... Bladet har kun været på markedet i flere år...
Men de har en meget spændende hjemmeside, som har en masse ideer til sund mad, yoga og motion hvor jeg bla. fandt linket til gratis motion på nettet.
Den må jeg ind og tjekke igennem. Måske er der noget der, der kan motivere.


Jeg er nu selv meget motiveret til at komme i form for tiden. Jeg får gjort mere ved mit yoga end jeg plejer når jeg er hjemme, hvilket er meget tiltrængt!


Jeg har mange gode øvelser til at få strakt musklerne smidige, og også en række øvelser, som kan "detox´e" kroppen.
Jeg har en ambition om at prøve at lave lidt flere indlæg med disse øvelser.

Efter en aktiv lørdag med bl.a. en kold gåtur til vandet og 2 x yoga, trænger jeg til sofaen i dag. Jeg har dog ikke fået håndarbejde med i sommerhuset, men har en god stak gamle blade (det gør ikke noget de er et år gamle...) og en bærbar, så nu skal der slappes af, inden en ny uge banker på døren:-)

Foreløbig god søndag til jer alle.

2 kommentarer:

  1. Du er ikke den eneste, der nyder at sidde i sofaen og slappe af med strikketøjet. Især efter en lang arbejdsdag, er det måden at stresse af på :-)

    SvarSlet
  2. Jeg kan nu også godt lide in sofa :o) Måske fordi min arbejdsdag kører på fulde drøn og så skal der altså geares ned på andre tidspunkter.

    Jeg følger med her og håber der kommer lidt om de yoga øvelser du laver hjemme :-)

    SvarSlet

Hilsner fra jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...