tirsdag den 1. marts 2011

Og vinderen er....


Så er vinderen af min lille give away udtrukket med hjælp af True Random Number Generator (som jeg desværre ikke kan finde ud af at kopiere)

Vinderen er .... nr. 7  som er Irene med bloggen Min verden af ild
Irene sagde: Meget smukke... Jeg deltager også gerne :-)

Til lykke Irene! Håber du bliver glad for dem! Vil du sende din adresse på mail; polk.ingerlise@gmail.com


Tak til jer, der har deltaget.

Og samtidig velkommen til nye læsere på bloggen! Det er dejligt når I dukker op ud af det blå.....

Til I andre er der en DIY på vej - jeg skal bare lige have helt styr på opskriften...

Fortsat god dag til jer alle!

1 kommentar:

  1. Hvor er jeg heldig! Har sendt dig en mail, og selvom jeg glæder mig meget til foråret, så ser jeg frem til lidt snefnug i min postkasse :-)

    Kh. Irene

    SvarSlet

Hilsner fra jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...