søndag den 20. november 2011

Nye julehjerter

Dette projekt har været undervejs i næsten 2 år... Jeg så ideen hos en norsk blogger dengang, og begyndte at finde billeder. De blev tilpasset, så de havde den rigtige størrelse, men forsvandt ved skift af ny computer. 
I mellemtiden havde jeg fået købt stof og bånd som bare har ligget og ventet på, at jeg fik lavet et mønster, der kunne bruges. 
Og knapperne er et kapitel for sig. Jeg havde heldigvis nogen i min knappedåse, men har ikke kunnet finde nogen jeg kunne lide de steder jeg har kigget efter dem...
Og så skulle der findes nye billeder, der skulle tilpasses og kopieres på strygepapir, som jeg fandt i Aldi for maaaange år siden. 
Påstrygningen gik heller ikke helt som planlagt! Stoffet blev brunt, og billederne klistrede ikke helt fast...Men efter en ny gang strygen og et par omgange iblødsætning blev de hvide igen - heldigvis! 
Så nu er de endelig klar til at blive givet væk!


Næsten da....


4 kommentarer:

  1. Hej Inger Lise
    Hvor er de smukke ... Og ingen kan jo se hvor lang processen har været vel :0)
    Er billederne af "kendte"
    Knus og ses om ikke længe

    SvarSlet
  2. Sikke et projekt og stædighed - men resultatet blev dæleme også flot :-)

    SvarSlet
  3. Længe undervejs, men værd at vente på. De er rigtig smukke :)

    SvarSlet
  4. Hej.

    Tusind tak for hyggeligt samvær idag, det var rigtig hyggeligt at møde dig og din veninde.

    Tak for hyggelige timer, håber vi ses igen.

    Kram Marlene

    SvarSlet

Hilsner fra jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...