mandag den 18. juni 2012

Gyngende 2CV


Sådan kan bilturen hjem fra arbejde næsten beskrives!

Jeg havde nemlig radioen indstillet på Madsen på P4, som jeg nyder at høre, når jeg kører hjem. Han er utrolig vidende om alt inden for musik, og selvom jeg ofte ikke kender dem, han beskriver, er det meget inspirerende at høre ham!

Og i dag havde han besøg at Anne Linnet og Lis Sørensen, som fortalte de havde fået digitalliseret deres Shit og Chanel udgivelser fra 70´erne. Og måske fået dem udgivet??

Selvom jeg først opdagede dem i begyndelsen af 80´erne, da mine naboveninder på efterskolen, som var lidt mere "flippede" end nogen jeg havde kendt tidligere, spillede dem, og inspirerede mig meget!

I 2008 fulgte jeg med i Hella Joofs tv-serie Album, og i et afsnit kørte Lotte Andersen i sin 2CV og lyttede til Shit og Chanel. Jeg kan ikke huske titlen på sangen, men jeg håber den kommer med på deres cd!?


Dejlig dag til dig!

3 kommentarer:

  1. Bilen minder mig om "gamle dag" sådan en har jeg haft:-)
    Så er jeg også fast læsere hos dig. Spændende blog, glæder mig til at se mere.
    KH Isa

    SvarSlet
  2. Shit og Chanel lyder af ungdom i Aarhus, øl og ubekymrethed. Jeg er klar til at lytte, ja jeg er.

    SvarSlet
  3. Hej Isa!
    Tak og ja, det er altid dejligt at finde nye blogge! Og ikke mindre dejligt at det er en fra samme område:-) Velkommen til min, og jeg glæder mig også til at følge din!

    Og ja, Eva, der dukker mange minder op:-)
    Kh Inger Lise

    SvarSlet

Hilsner fra jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...