tirsdag den 11. september 2012

Uld-engle

Jeg har noget med engle!
Det vil du kunne se i gamle indlæg.
De hænger rundt omkring i mit hjem.
På billeder
Som små "dukker"

Jeg har for længe siden forelsket mig I Smilerynkers udgave i uld. Og nu har jeg fundet hendes DIY på dem.
På et tidspunkt har hun lavet dem i disse skønne farver.

(Billedet er venligst lånt af Smilerynker)

Og nu har min mor fundet en stor bunke uld i mange farver i "hendes" genbrugsbutik i Aars.



Så nu er de også på min "projektliste"..

Jeg ønsker mig mere tid!!!

Dejlig dag til dig!

1 kommentar:

  1. Hvor er den kær - jeg er da vist ikke den eneste der er "ferm på fingrene" ;o)

    Er helt vild med kransen med skaller fra stranden - den bliver jeg også nødt til at prøve.

    Skøn blog med mange idéer. Glæder mig til at følge med.
    En dejlig dag til dig.

    SvarSlet

Hilsner fra jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...