tirsdag den 11. oktober 2016

Lille sky

Jeg har åbnet en lille butik på Facebook og Instagram, Lille sky (gik morgentur).

Jeg elsker at hækle, men har ikke selv brug for alt det, jeg laver, så nu tilbyder jeg, du kan bestille varer hos mig.

På siden vil jeg præsentere de ting, jeg hækler, især til babyer og børn. Jeg har mange planer i skuffen, som jeg kun mangler tid til at få lavet.
Som du kan se på min blog, har jeg hæklet meget forskelligt i mange år. Og selv om bloggen har været passiv længe, er det ikke ensbetydende med, at jeg ikke har fortsat mine aktiviteter.

Det er blevet til forskellige køkkentekstiler, tæpper, julepynt, påskepynt og meget andet.

Kig endelig forbi min side, og del gerne :-)

                                               Kærlig hilsen og dejlig dag til dig
                                                                   Inger Lise





2 kommentarer:

  1. Sikke en god ide med en lille butik. Du laver så fine ting.

    SvarSlet
  2. Tak skal du have! Det gør du også! Var inde og kigge kort forbi for kort tid siden. Er imponeret over, du har set mit oplæg!
    Knus

    SvarSlet

Hilsner fra jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...