lørdag den 28. november 2009

JUL JUL JUL JUL JUL JUL.....



Jeg elsker jul og glæder mig hvert år til at åbne kasserne
med julepynt (flyttekasser...).
Jeg bliver hvert år overrasket over nogen af tingene jeg
havde glemt jeg havde...
Fredag fik jeg lavet adventsdekoration og kalenderlys og
andre små dekorationer, og begyndte at placere tingene
rundt omkring.
Jeg elsker især mine gamle ting, som har en historie:
porcelænsenglene fra Bing og Grøndal, som jeg fik af min
farmor og farfar som barn, den lille "guldengel" fra Georg
Jensen, jeg fik af min mormor, og de mange ting, jeg selv,
eller andre har kreeret i løbet af årene. Flere billeder følger!

2 kommentarer:

  1. Hvor er det dejlige billeder Inger Lise.
    Lige til at komme i julehumor af, tak for det.
    God 1. december til dig.

    SvarSlet
  2. Ja, det er dejligt med minder fra barndommens magiske jul :o)

    SvarSlet

Hilsner fra jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...