torsdag den 15. april 2010

Nu kan der da ikke stå " god påske" længere...

Jeg må erkende at min aktivitet på bloggen er yderst begrænset... Ikke at jeg ikke er inde at kigge rundt til jer, men det med indlæg er der godt nok ikke meget gang i.

Der går megen tid med alt muligt andet. Bl.a. kan der hurtigt gå timer med at kigge på lejligheder og byhuse i Odense!!! Der er rigtig mange søde, men der er næsten altid et eller andet der ikke lige helt passer. Det kan være huset vender forkert ift. lyset, som er rigtig vigtigt for mig! Eller også er der for meget der skal sættes i stand... eller for meget have eller....

Vi har forsøgt at lave en liste over de ting vi meget gerne vil have, men er også klar over at noget må vi gå på kompromis med.
Men vi er også overbeviste om at det hele nok skal løse sig på bedste vis og at alt kommer til at gå op i en højere enhed!

Og så glæder jeg mig over solen, varmen og at jeg stadig har en terrasse jeg kan nyde solen på!!
Og så skal jeg med til Karens blogtræf i weekenden!! Det bliver altså rigtig spændende!!!


Jeg har flere ting, jeg gerne vil have hjælp til at lære! Bl.a. lære at hækle Karens splitflag som ikke så helt rigtige ud, da jeg prøvede at lave dem i weekenden. Og de blev heller ikke ens. Så håndarbejdskurven bliver pakket, og jeg må op i min stofkasse på loftet og se, om der ikke er noget stof, der vil gøre mere lykke et andet sted end hos mig...

2 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til at møde dig på søndag :)

    SvarSlet
  2. Det er da dejligt, at livet går lidt i bølger,- nogen gange travlt med det ene, nogen gange med det andet. Bloggen kan jo godt leve med, at der ikke er så meget aktivitet hele tiden. Jeg håber, I finder det rette sted at bo.

    SvarSlet

Hilsner fra jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...