lørdag den 21. august 2010

Gave med posten

Der lå en pakke til mig da jeg kom hjem fra arbejde. Jeg vidste godt hvad det var, for jeg har selv bestilt varerne. Når vi har fødselsdag i mit team, skiftes vi til at købe en gave til hinanden. Og jeg havde fundet nogle sjove varer hos Trine d på nettet, da jeg ledte efter billeder af smykker af cykelslanger. Så jeg spurgte min kollega, om jeg selv skulle købe min gave.... :-)
Det måtte jeg gerne, så det blev til disse gaver,
en ring til mig
og disse søde "krus" eller blomsterkrukker
en blomst til min datter
og en sød ekstragave, mobilvedhæng fra Trine
Gå ind og kig hos hende. Hun har søde, billige varer!

3 kommentarer:

  1. Så lækre sager. Jeg må vist lige kigge!

    SvarSlet
  2. Det var dejlige gaver.
    Jeg prøvede din opskrift på pitabrød og mojo forleden. Det var bare lækkert og meget populært. Tak for inspirationen.

    SvarSlet
  3. Til Mette: Ja, det kunne også være spændende at prøve selv... Tillykke forresten med din fine nye blog.
    Tak til dig Eva, det er godt vi kan inspirere hinanden herinde

    SvarSlet

Hilsner fra jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...