onsdag den 15. december 2010

Pakke til mig

Så er det endelig blevet min tur til at åbne gaven i Unikarinas Kreative Pakkekalender. Så fin den ser ud uden på og med et sødt kort til!



Og indeni..... Et rigtig sødt æble i skønne stoffer og hjertenåle fra Marie-Louise med bloggen Deerhouse.



I får den lige fra flere vinkler, så alle detaljer kan komme frem; fine blade, og stilk,


... og en knap i bunden



Tak for den fine gave, Marie-Louise!! Jeg skal nok finde en fin plads til den!!
Og tak til Karina for den kreative ide og det store arbejde med at få alt til at gå op i en højere enhed!

5 kommentarer:

  1. åh for et fint æble :)
    super idé med den kalender :)
    kjh♥

    SvarSlet
  2. Åh hvor er den smuk - man nænnen næsten ikke at stikke nåle i den.

    SvarSlet
  3. Hej Marianne og velkommen til! Måtte lige ind og kigge på din blog også, og hvor har du nogle søde ideer. Er ret vild med dine sten, det må jeg have lært. Jeg har ikke helt styr på "udenomshækling" a la flakoner....

    SvarSlet
  4. Jeg er glad for at du kan lide det :-)

    SvarSlet
  5. Hej Inge Lise.. du har vundet en shufflebook hos mig... Jeg skal bruge din adresse.. den lille hæklede elefant du har lavet.. hvor har du mønstret fra? Jeg kan ikke finde det..
    Kram fra C

    SvarSlet

Hilsner fra jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...