tirsdag den 14. december 2010

Tampen brænder...

Jeg var til en rigtig hyggelig julefrokost med mine kolleger i fredags.
Vi var på Faaborg Museum, med kaffe og senere rundvisning og tegning af udvalgt kunstværk. Senere spiste vi lækker mad i en kollegas nye flotte hjem.
Jeg var hjemme ved halv nitiden, og da manden var til julefrokost med sit job, og weekenden var tæt besat med besøg lørdag og gæster søndag, gik jeg i gang med lidt mere julepyntning og derefter støvsugning.
Det var her jeg opdagede at min mand legede gemmeleg med mig....
Da jeg nåede til soveværelset, og løftede op i "forhænget", vi har for at dække for rodet under sengen, afslørede jeg hans gemmested... Og hvad fandt jeg så??
En pakke til mig, gemt under min side.... fra min "pakkekalender-pige"

Jeg havde undret mig lidt over at der slet ikke var kommet en pakke til mig endnu. Det var der så!
Og manden blev noget forundret over at jeg "for en gangs skyld" var så grundig med støvsugeren.

1 kommentar:

  1. Så må du da til, at støvsuge lidt oftere under sengen :-)))

    SvarSlet

Hilsner fra jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...