mandag den 23. maj 2011

Flere gratis glæder

Når vi går ture i forårsperioden, kommer jeg altid i tanke om, at jeg skal prøve at plukke brændenælder til at lave suppe af. Det er så sundt og udrensende. Og før i tiden købte jeg altid tørret brændenælde i "helsekosten" til the og som brændenældemel i brød.
Min datter påstår at jeg siger det hvert eneste år, men aldrig gør noget ved det... Og det kan hun have ret i, eftersom jeg kun har prøvet at lave suppe på en sommerlejr for mange, mange år siden!
Jeg glemmer det bare altid når jeg er kommet hjem igen, og får aldrig taget handsker til at plukke dem med, eller noget at opbevare dem i....
I år har jeg fået plukket en stak (med en pose som handske...) De er blevet tørret kort i ovnen og jeg putter en skvis i min the om morgenen. Så nu må jeg snart komme til at strutte af sundhed....
 

1 kommentar:

  1. åh ja det er lige præcis på samme måde jeg har det .... glemmer ....
    er helt sikker på at du kommer til at strute af sundhed inden længe :)

    kh♥

    SvarSlet

Hilsner fra jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...