onsdag den 25. maj 2011

Spis sommeren...

Min mor pynter jævnligt salater med hjulkrone, og smukt ser det ud, men derfra og så til selv at huske det...
Jeg hørte et radioindlæg den anden dag, hvor "en mand" nævnte en del af de spiselige blomster.
Så her kommer billeder, som måske kan inspirere dig, og mig!

 bellis

 morgenfrue

mælkebøtte
 
ramsløg

syren
 
 stedmoder

 tallerkensmækker

viol
 
I min søgen efter billeder, faldt jeg over en rigtig fin blog; Jardarmama, med blandt andet urtevafler pyntet med violer og primula, og honning af violer.

5 kommentarer:

  1. Jeg ved også godt man kan bruge blomster i salat, men kan bare ikke få mig selv til det, ved egentlig ikke hvorfor.

    Det vil være rigtig hyggeligt hvis du har mulighed for at deltage i blogtræf bare 1½ time. Jeg bor i Odense S, tæt ved motorvejen.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  2. Hej igen.

    Kan du ikke maile til mig, så kan jeg sende dig min adresse.

    Min mail står på min blog - under profil.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  3. Det er lige det der med at huske det. Og der er jo nok blomster at tage af. Jeg har en opskrift på tusindfryds-muffins, og de er lækre.

    SvarSlet
  4. Jeg holder også af at bruge blomster i mad- mest fordi det ser så smukt ud :-)

    SvarSlet
  5. Jeg har fået mail fra dig, og du skulle gerne nu have fået en mail fra mig.

    Kram Marlene

    SvarSlet

Hilsner fra jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...