torsdag den 20. oktober 2011

Store bagedag

Yngstesønnen fylder snart 18 år og skal fejres på lørdag! Jeg kan bedst lide hjemmebagt, og det er der heldigvis god mulighed for i sommerhuset. Jeg fandt den gamle vægt i genbrug til ingen penge, og selvom manden syntes det var lidt skørt, har han måttet erkende at den har været flittigt brugt!


Opstart på grove boller for familien bliver og sover, så der skal nogen til!


Der er også bagt lagkagbunde og fine boller fra den Store Fødselsdags Bagebog


og Københavnerbirkes, som blev rigtig gode, selvom de var nemme og dejen ikke skulle rulles med smør!


Og så en portion af "Inges knækbrød". Der er en opskrift under DIY


 Jeg tror der er nok af det hele nu.... Så nu kan de bare komme an.


Kagemand må der også til, men den må vente til dagen. Den bliver af vandbakkelsesdej, så den skal være frisk. Jeg ved dejen kan fryses, men det har jeg ikke vovet mig ud i endnu, og der er heller ikke plads til mere i fryseren

2 kommentarer:

  1. Det lyder hyggeligt både at bage og at skulle samle familien til fødselsdag.

    SvarSlet
  2. lækkert med stor bagning på store bagedag :)
    KH Micha

    SvarSlet

Hilsner fra jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...