torsdag den 1. december 2011

Lykkens gud....(inde)

Så har min mand været lykkens gud....(inde) og på gammeldags maner med sedler i en pose, udtrukket vinderen af min jule-give-away.

Vinderen er ANONYM - Cille.




Til lykke til dig!

Tak til alle jer, der har deltaget, og velkommen til nye læsere. Jeg har også selv ved denne konkurrence fundet nye spændende blogge, jeg gerne vil følge. Så det har været en "win-win" situation for os alle.

Da jeg var ved at kigge på deltagerne, havde Anette Lyskjær lagt en besked om, at jeg havde vundet hendes give-away hvor gevinsten var Magiske Måneder, som den opmærksomme læser vil vide, jeg i et tidligere indlæg, har skrevet jeg ønsker mig!
Hvor heldig har man lov til at være! Den glæder jeg mig rigtig meget til at få!!


Glædelig 1. december!

1 kommentar:

  1. Tillykke til vinderen
    og til dig for den fine gevinst. Jeg har lavet brændte mandler fra bogen, nam nam siger jeg bare.

    kh. Lis

    SvarSlet

Hilsner fra jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...