torsdag den 29. december 2011

Skønt nytår!

Jeg vil gerne ønske alle jer læsere et skønt, fredfyldt og dejligt nytår!
Tak for "samvær" og inspiration i det forgangne år!
Tak for søde kommentarer!

Jeg kom i tanke om den, da jeg sad i kirken juleaften (inden det hele begyndte...)
Og vi fik den som dessertvin til ris a la manden. Den smagte skønt!
Det kan kun anbefales! Det er bare at samle lidt frisk frugt, hæld sukker og rom på, og så passer det sig selv!
Og så har det den skønneste røde farve!


5 kommentarer:

  1. Hej og glædelig bag jul...
    jeg har også i sommer fået lavet en likør med blommer.
    den var bare at fylde syltet glasset op med Opalblommer, fylde på med rørsukker (ca 500 gr) og 2 stængler vanilie og derefter hældte jeg 1 liter vanilievodka over og til juleaften fik vi denne himmelske likør. Blommerne er også lækre på is man skal bare ikke have for mange så blir man vi lidt sjov i knolden...

    SvarSlet
  2. Tak og i lige måde.

    Vil det så sige, at jeg også kan drikke min blomme-rom som likør til desserten nytårsaften ??

    Tillykke med hundrede følgere i bloggen.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. Den romtopf kunne jeg godt have brugt juleaften, for jeg havde glemt at købe portvin. Men jeg fandt en flaske dessert-hvidvin, så det gik.

    Godt nytår til dig.

    SvarSlet
  4. Hej Inger Lise

    rigtig got nytår til dig og dine .... og selvtak for hyggeligt samvær ... både her og IRL ...
    håber vi ses i 2012 ...
    knus♥

    SvarSlet
  5. Det lyder rigtig godt.
    Har før prøvet det, og det smager skønt!!!

    Rigtig godt nytår, håber vi måske ses i det nye år.

    Marlene

    SvarSlet

Hilsner fra jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...