tirsdag den 23. februar 2010

I det kreative hjørne

Jeg har begivet mig ud i mere eller mere ukendt land i dag, inspireret af jeres blogsider. Jeg har været i min datters skattekiste med perler og lavet maskemarkører, inspireret af Unikarina.

Jeg har brug for dem til mit mosaikhalstørklæde, hvor jeg indtil nu har klaret mig med et par sikkerhedsnåle fordi jeg ikke lige havde fået købt nogen, og fandt så ideen til disse hjemmelavede. De blev ret søde, synes jeg. Halstørklædet skrider stille fremad, "forstyrret" af ferierende børn, svømmehal, romaner, kagebagning og anden feriehygge!! 
Nu er jeg gået i gang med et strikkepindeetui, inspireret af et Karen som havde fået et lavet af Dandylion.

  

Jeg skal sy dem af Karens stoffer med print (bl.a. af min farfars prædiken, breve og reklamer) og svampene. Gad vide om jeg kan finde ud af det... Det er ikke ret tit jeg syr. Har stort set ikke gjort det siden børnene var små...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hilsner fra jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...