søndag den 14. februar 2010

Stof i lange baner

Jeg kunne dog gå en størrelse ned i flyttekasse!!!! Det var stort...  Jeg beklager den dårlige billedkvalitet, men de to nederste billeder viser et lille udpluk af mine blonder...

Jeg fandt også en lille juledug i stoftryk. Er den ikke blevet in igen...???




Bånd i metervis. Især de tre i midten, som er vældig søde i lyseblå og lyserøde, og vist fra min barndom, hvor min mor syede meget tøj, især til os piger.









                                

Og så min fine hæklede krave, en gammel håndbrodet kjole som jeg aldrig kommer til at gå i, men som jeg jo ikke bare kan give væk, og den håndbroderede løber, som er fyldt med rustpletter (og kan de gå af???? Er der nogen der har et godt råd???).
Kender I problemet. Min veninde gør i hvert fald! 
Det blev ikke bedre af at få hende på besøg... :-)

4 kommentarer:

  1. Hej Inger Lise
    Det er så hyggeligt at finde gamle kasser på loftet. Uh.. jeg kender det der med, at man vil rydde op og smide ud og så ender det med at man ikke kan skille sig af med noget af det alligevel :o)
    God søndag aften.

    SvarSlet
  2. Sikke en skattekiste, du fik åbnet der :)

    SvarSlet
  3. Godt du beholdt det hele.. Det er jo de rene skatte du gemmer der på loftet..
    Hvor bliver dit tørklæde smukt..

    SvarSlet
  4. Tak skal I have!!! Det er godt med moralsk opbakning!
    Jeg kan se Karen og Wenche snakker om stofbytte, og jeg kan vist roligt sige, at hvis der er noget, nogen/I kan bruge, må I sige til. Så skal jeg se om jeg kan give det fra mig....

    SvarSlet

Hilsner fra jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...