tirsdag den 1. juni 2010

Spiser du også alt for meget kød?

Jeg har en god veninde, som er vældig aktiv i økologisk og miljøvenlig tænkning. Hver gang jeg ser hende får jeg ny inspiration. Hun havde f.eks. bogen "Spis dit ukrudt" liggende på bordet. Den hørte jeg anbefalet for nylig, og skrev titlen ned på en seddel.... som lige nu ligger i en bunke et uvist sted.. måske. Hun havde afprøvet flere af opskrifterne og lavet pesto af skvalderkål og brændenældsuppe!
Der lå også et blad fra Vegetarforeningen. Jeg har kigget lidt på deres hjemmeside, og her kunne man bla. klikke sig ind på klimavenlige opskrifter!

 Lækre ser de ud, og hentet fra denne bog


Hvad med grillet selleri med svampe


eller blinis med forskelligt lækkert fyld


Jeg er i hvert fald lækkersulten!

1 kommentar:

  1. Hej Inger Lise
    Jeg har lige lånt bogen på biblioteket - jeg trængte til lækker inspiration til sommermad. Der er meget skønt at vælge imellem...
    Ha' en skøn weekend

    SvarSlet

Hilsner fra jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...