fredag den 3. september 2010

Hjemmelavede armbånd

Jeg har forsøgt mig som smykkemager igen. Fascineret af alle de fine materialer man kan købe meget billigere selv!!

Det blev først til et armbånd i flettet læder med et enkelt vedhæng, som jeg fandt i den lokale hobbybutik, som desværre må lukke.

Så så jeg et armbånd, som en veninde har lavet. Det måtte jeg også prøve, da jeg havde fået link til hendes netbutik Smykkebixen. De har en masse fine ting, og viser hvordan man laver knude og løkke på armbåndet.
Imidlertid fandt jeg Cyberimport som sælger det imiterede lammeskind endnu billigere.

Nu er jeg en smule fummelfingret, så jeg fik lige så meget lim på fingrene og dernæst på skindet, hvor det slet ikke skulle være.
Heldigvis har jeg nok til at forsøge igen :-)

Rigtig dejlig weekend!

2 kommentarer:

  1. Der er også www.perlefest.dk med både fysisk butik og net-butik :-)
    VH Jette / Kamma og Ko

    SvarSlet

Hilsner fra jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...