tirsdag den 7. september 2010

Konditor-pen

Jeg har set en reklame for denne "Deko-pen" De skriver at den er "et fantastisk værktøj til at dekorere kager, desserter, forretter, ja kun fantasien sætter grænser. Dekopennen leveres med 2 størrelser studser, samt en prop, så at du kan opbevare væsken i køleskabet, uden brug af film eller stanniol! Dekopennen tåler opvaskemaskine og -60 til +240 C. Produktet er godkendt af den strikse amerikanske fødevarestyrelse FDA."

Den ser ret smart ud, hvis man har lyst til at lege med chokolade og lignende:-)
Den er fra Food Gear som du kan finde på nettet

2 kommentarer:

  1. Den er smart! Noget smartere end min plastiskpose, hvor hullet altid bliver for stort.

    SvarSlet
  2. Sådan en har jeg :) Når jeg har bagt kage sammen med mine børn dekorere de gerne kagen med chokolade bagefter, og de er helt vilde med det :)
    Jeg købte den på Solderupcountry.dk

    SvarSlet

Hilsner fra jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...