onsdag den 15. september 2010

Til salg

Jeg har været for hurtig.... eller måske det modsatte....
Ihvertfald købte jeg en Cloverhæklnål nr. 2 hos tanterne i Odense, til mit lille projetkt "halskæde med jorbær, sommerfugle og blomster" af broderegarn.
Den blev ovenikøbet plomberet, fordi jeg ikke var sikker på, om jeg allerede havde en i forvejen...
Jeg fandt hækleetuiet frem, og konstaterede at det havde jeg ikke. Pakkede den op, smed pakningen ud, satte den i mit hæklenålsetui.


Næste gang jeg kiggede i det, lå der to hæklenåle nr. 2 i samme lomme....
Jeg fatter det ikke!!!
MEN
Hvis der er en af jer "derude", som mangler en super ergonomisk cloverhæklenål nr. 2, er den til salg for 50 kr. incl. porto!
Først til mølle

2 kommentarer:

Hilsner fra jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...