onsdag den 24. november 2010

dagen derpå

Det var bare så hyggeligt at være til julemarked! Jeg mødte flere bloggere fra nær og fjern, og der var så mange søde ting at kigge på, købe, smage, røre ved.

Her er et par lettere slørede indtryk fra dagen...




 Flotte, flotte kager fra kageslottet. Mums

Og jeg fik bl.a.et par søde porcelænshjerter med fra Bruuns Keramik i Overlade (har boet í nærheden)

og en sød knap Kristine har lavet
Rigtig rigtig hyggeligt, og et super iniativ fra Lis og Pernille!! Jeg har manglet julemarked her på Fyn. Måske er der nogen derude, der ved hvor der ellers er markeder, ud over H.C. Andersens de næste to weekender???

Og ellers er jeg i gang med at lave julegaveoverraskelser til Unikarinas julekalender.... Hemmeligt lidt endnu!


1 kommentar:

  1. Kære Inger Lise!

    Det var så dejligt at se dig igen.
    Du er altså sådan en, der med dit smil, der vader lige ind i folks hjerter.

    Og tusinde tak fordi du købte en af min misfostre ;)

    Glæder mig meget til at se dig igen.
    Kh
    Kristine

    SvarSlet

Hilsner fra jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...