lørdag den 20. november 2010

Jul jul jul...

Jeg skal til julemarked i Odense i morgen. Juhuu!


Min kære veninde Eva har inviteret. Hun står i Mødrehjælpens bod.
Jeg havde nu tænkt mig at komme alligevel!
For Kristine kommer også, og Karen, har jeg lige set her på bloggen, og så kommer der garanteret flere jeg kender! Og jeg forventer en masse spændende kunsthåndværk!
Håber der stadig er en masse varer selvom det er sidste dag!!! For måske er der søde julegaver eller bare gaver....!!

 Ses vi??

3 kommentarer:

  1. Bare det var mig,- men jeg skal ikke klage. Jeg var til julemarked i Århus i dag, og fik hilst på Karen og Wenche.

    SvarSlet
  2. Bare det var mig - her i Grønland kan vi kigge langt efter julemarkeder. Heldigvis kommer jeg en tur til Kbhvn i starten af dec.

    SvarSlet
  3. Jeg kommer. er der vel ved 11.30 tiden senest,
    Håber vi ses.

    Kusine Karen

    SvarSlet

Hilsner fra jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...