onsdag den 10. november 2010

Lækkersulten

Jeg ved ikke hvordan du har det, men når jeg kigger blade igennem, falder jeg altid over lækkerierne, som i mit tilfælde er kager, desserter, konfekt og lignende....
Ikke fordi jeg ikke kan lide god mad, sund mad... slet ikke, men det frister ikke på samme måde...

Og se så lige hvad der lå i min mailboks fra Alt for damerne og fristede....


mandel-tranebærkonfekt...

og pistaciekugler.....
Og 10 andre spændende konfekter... Var det noget med nyhedsmail fra dem???
Mums!
Opskrifterne er i hvert fald gemt i min julebog!!

3 kommentarer:

  1. Det ligner lidt ekstra på sidebenene (og det trænger jeg ikke til!), men man skulle jo også nødigt svinde ind:)

    SvarSlet
  2. Hej!
    Uhmmm. Det ser bare for lækkert ud. Det kan være svært at stå for fristelserne :o)

    Kh Randi

    SvarSlet
  3. Hej Inge lise!

    Tak for din hilsen på min blog. Stjernen er fra et mønster der har nr. 90103. Men ellers kan du selv tegne en stjerne :o)

    God søndag.
    Kh Randi

    SvarSlet

Hilsner fra jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...