tirsdag den 22. februar 2011

Ferie ferie ferie.... # 1

.... slap nu af du har fri og syng en glad melodi.....  Sådan lød sommerferiesangen på min datters skole- den dukker stadig op når jeg får ferie - Jeg eeeeeeeeeeelsker nemlig at have ferie!
Så er der god tid til at komme ned i tempo - til at slappe af - til at nørkle - til lange gåture - til "wellnes" og så videre og så videre!!

Jeg har blandt andet fået hæklet et par ekstra blomster til min hue og halsedisse - alt ud fra ideer fra Garnstudio.


Hvad bruger du din ferie / fritid til?

1 kommentar:

  1. Hej søde! Synes du får lavet rigtig fine ting :-) jeg holder også ferie og har lige afleveret pigerne hos mormor og morfar og om lidt kommer veninden til kaffe hygge... Det er skønt med børn, men også uden en sjældent gang i mellem. Håber du har det godt. Jeg savner dig og sr, men nyder også til fulde at være studerende. Hils alle. Nyd ferien -du fortjener det! Kram Anne

    SvarSlet

Hilsner fra jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...