søndag den 13. februar 2011

Sneflokke kommer vrimlende...

Heldigvis ikke mere.... måske.... og de sidste snefnug er taget ned fra mine vinduer.

Sådan skrev jeg i går, i strålende solskin, da jeg forberedte dette indlæg.
og da jeg vågnede op her til morgen, var lyset gennem gardinerne skarpere end det plejer, og et fint lag sne dækkede jorden!

Men jeg har været i gang med at hækle nye snefnug.
Jeg fandt mine snefnug til jul for et par år siden, og synes de er så fine.


Siden jeg er kommet i gang med at hækle, har en af mine drømme været, at kunne hækle dem selv.
Jeg har bare ikke lige kunnet regne den ud.....

Men da jeg en dag var inde og kigge på Garnstudios hjemmeside, fandt jeg et mønster der lignede lidt. I hvert fald nok til at knække koden.

To forskellige modeller er det foreløbigt blevet til.



Jeg er lige gået lidt i stå, da jeg mangler flere perlemorsknapper, og der ikke findes den størrelse jeg har brug for, her i byen. Men nu ved jeg heldigvis at Stof og Stil har dem!



Når knapperne er syet på, skal "fnuggene" stives og pyntes med et let drys sølvglimmer.

Måske kommer der en DIY på dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hilsner fra jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...