fredag den 25. februar 2011

Ferie - fortsat # 5

På vores gåture langs havet holder jeg altid øje med om der skulle være noget slebet glas.
Det fascinerer mig, hvad havet kan gøre ved det hårde materiale, og inspireret af en film, hvor faderen samlede på glas, samler jeg på de fine stumper. Foreløbig er det blevet til denne lille samling som får lov til at pynte i mit fad med sand, andre "skatte" fra havet og lys. Jeg har blandt andet skaller med sjove krummelurer, som jeg fandt på Fur for nogle år siden.


Hvad glasset skal bruges til på sigt, har jeg ikke helt fundet ud af endnu. Måske presses i noget gips om en urtepotteskjuler, eller en lille bakke....???
Har du nogle ideer?

1 kommentar:

  1. Hej Inger Lise.
    Jeg har ikke nogen ideer, men en tidligere kollega til mig samler også og kommer dem i glas og så pynter de i vinduet på den måde. De er så flotte og det er helt fantastisk at de bliver slebet så fint af naturen ;o)

    SvarSlet

Hilsner fra jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...