torsdag den 1. september 2011

Lampeskærm med udfordringer...


Min datter er flyttet hjemmefra. Med sig havde hun en sakselampe med en gammel, knækket lampeskærm.
Den fikser jeg da bare, for jeg har for flere år siden købt astralit (tror jeg nok)....
Det er så nemt at slynge ud... 


Først skulle der laves en skabelon.... længere proces, og ikke helt nemt. Men den blev klippet ud i astralitten, som bøjede meget, da den var rullet ret stramt op


Der blev lavet en prøve, og den var egentlig fin... Det gik fint med limen der skulle sprayes på. Der var næsten ingen buler i stoffet... Enkelte steder kunne limen dog anes igennem....


Det blev straks værre da de kom med dette lyse, tynde stof. Så der måtte flere prøver til med lim før skærmen sad i ærmet... og den blev ikke lige så lige og fin, som jeg havde ønsket...


Der står ikke Inger Lise på flere lameskærmsprojekter...! Men de unge var tilfredse! Foreløbig.

3 kommentarer:

  1. Jeg synes virkelig den ser fin ud!!

    Kram Marlene

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha! Den er taget fra sin bedste vinkel:-)

    SvarSlet
  3. Det er godt at udfordre sig selv en gang imellem:)
    Skærmen ser fin ud på billedet, og de unge er tilfredse. Du har lært, at det er godt, du ikke skal leve af at lave lampeskærme. Hele tre gode ting:)

    SvarSlet

Hilsner fra jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...