tirsdag den 27. september 2011

Prikker til en regnvejrsdag

Min datter har hul - ikke i hovedet, men på cykelsædet...
"Det fikser jeg", fik jeg kæk pippet, da jeg kom i tanke om at Eva (Jeg kan ikke lige finde det indslag) havde vist nogle sædeovertræk på sin blog for længe siden, og jeg havde en voksdug liggende, der ikke var i brug.

Jeg fik klippet en skabelon ved at lægge en plastikpose på sædet.
Jeg fik også hurtigt klippet i voksdugen.
Så kunne jeg ikke finde mit elastik.
Så kunne jeg bare ikke tage mig sammen....

I weekenden fik vi så lavet en aftale om, at jeg skulle komme forbi efter arbejde i morgen med noget af alt det, hun har efterladt, og nu har fået brug for. Et par ølkasser fra mosteren, noget tøj, et par planter osv.
Så nu måtte jeg i gang ved symaskinen!

Det tog ingen tid og var meget lettere at sy i, end jeg havde forventet, så nu er det snart slut med våde numser (eller møller, som "vi" siger her på Fyn...) og dårlige undskyldninger!

Og skidt med at de kan købes for ingen penge og måske passer bedre!


1 kommentar:

  1. Hvor er det fint. Jeg er også så glad for mit, og det er stadig pænt, selvom det er ved at være "ældre".

    SvarSlet

Hilsner fra jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...