søndag den 26. februar 2012

Ferie

En dejlig ferie er ved at være ovre! Der har været god tid til hygge og nørkling. 

Det blev til forsøg med hagesmække.


Jeg ved ikke helt hvad det er der sker, for der er stadig, slet ikke, små på vej endnu, men måske er der noget med det biologiske ur...?? Jeg kan se rundt om i bloggene, at jeg ikke er alene! Vi er flere i midten af 
40´erne, som sidder og hygger med babyting... Selvom vi vist heller ikke er helt klare til at blive bedstemødre....
Men det flyder altså med gode ideer rundt omkring! 
I min søgning på et helt andet emne, faldt jeg over en engelsk bloggers billeder af lækre hæklerier, og måtte straks ind og finde disse opskrifter. 
Mere om det senere!


Det blev også til en hue til manden med mønster fra Drops


Mønsteret er lidt tydeligere når den er på (og det er altså ikke manden det står model her..)


Og så er der stadig nogen, der stadig ønsker sig flagranker, så det er foreløbig  blevet til (næsten) 2 mere. Selvom kædemaskerne er blevet til hæklede luftmaske-ranker, er de alligevel det værste ved dem, for de tager lang tid at sy på. Og det er ikke lige en yndlingsbeskæftigelse...

God dag til jer derude!

2 kommentarer:

  1. Du får da lavet så fine ting.
    Flagrankerne havde jeg næsten glemt, - men de er jo altid fine at have i gavekassen. Jeg syr med kædesting, - det er ikke yndlings, men det går jo :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej kære!
      Du er bare så sød! Jeg blev så træt af de kædesting! De er ikke til at få lige store eller lige, for mig!
      Så er det altså med luftmaskerne....

      Slet

Hilsner fra jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...