fredag den 10. februar 2012

Forsøg

Jeg har længe haft lyst til at prøve at lave en suttesnor, men som skrevet før, ikke haft en anledning. 
Denne her bliver følgesvend til "krudtuglen".


Da mine børn var små, havde vi ikke den slags, så jeg har ingen erfaringer med dem, men efter lidt søgning på nettet fandt jeg ud af, at den korrekte længde på en suttesnor er 22 cm.

DIY
For mig svarede det til 52 luftmasker med nål nr. 3.
Herefter 5 rækker fastmasker
Seleklemmen (fra Stof og stil) blev hæklet på undervejs. 
For enden hækles 1 km, 18 lm som hækles til enden med 1 km, 1 km og luk

Stoffet er et gammelt stykke stof fra min mors gemmer.

God weekend!

1 kommentar:

  1. Næ hvor er den dog sød står jo snart og skal have et barnebarn en lille prins vil være en super gave men den ugle vil jeg nok betakke mig for at gå igang med :-)Knus Else

    SvarSlet

Hilsner fra jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...