fredag den 21. januar 2011

Lykkens pamfilius

Hvor heldig har man lov at være???
Jeg føler mig i hvert fald rigtig heldig for jeg har vundet to give-aways i går og i dag!!!!!

Den første er et strikkekit til et sjal i Kauni-garn fra Lones blog Lavendels
Det ser ud som lidt af en udfordring, men det bliver spændende at prøve!!

Den anden gevinst er en perlehøne fra Julies blog Muselberg


Jeg valgte hønen til højre!
Julie er blevet inspireret af disse søde billeder



En stor tak til jer begge!!! Jeg glæder mig meget til at modtage gaverne!

2 kommentarer:

  1. Ja hvor er du dog heldig :o)Tillykke med garn og høne. Det bliver spændende at se dit sjal.

    God weekend.
    Kh Randi♥

    SvarSlet
  2. Du har været heldig:)
    Jeg kan mærke, at høns sniger sig ind i mit univers og bliver de nye "ugler".

    SvarSlet

Hilsner fra jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...