mandag den 24. januar 2011

Skydeskiver

Dette projekt har været længe under vejs, og ikke uden kriser på vejen...
Det er nemlig ikke helt nemt at hækle rundt uden enten at tage for lidt eller for meget ud. For mig....
Alligevel lykkedes det rimelig godt med forsiderne på mine to kommende puder, som jeg blev inspireret af, af D´jo hanne, som laver de skønneste ting!


Bagsiderne har drillet noget mere. Dem hæklede jeg ensfarvede. De bulede og passede ikke med forsiderne, selvom de i mål var lige store.
Lige inden jeg var klar til at trevle dem op og forsøge igen, fik jeg heldigvis snakket med min mor, som anbefalede at jeg afprøvede hendes geniale flamingoplade, for at prøve om de kunne strækkes ud og komme til at blive flade og passe i størrelsen, eller om de skullel hækles om....


Det virkede! Heldigvis!!
Hurraaaaaah.
Nu har de fundet deres plads i sofaen, og jeg er rigtig glad for dem!


3 kommentarer:

  1. De er rigtig fine. Og heldigt du slap for at hækle om:)

    SvarSlet
  2. De er rigtig fine. Det er rart, når tingene lykkes :o)

    God aften.
    Kh Randi♥

    SvarSlet
  3. Dejligt at din mor kom forbi, de er blevet rigtig fine.

    SvarSlet

Hilsner fra jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...